Wij streven naar een bezorging binnen 1 werkdag. Wanneer u op werkdagen voor 16:00 uur bestelt, dan zorgen wij dat uw pakket op de dag van de bestelling wordt overgedragen aan DHL. Zij verzorgen de verdere afhandeling van de bestelling. Vandaag besteld morgen in huis. U ontvangt ook een tracking code. Natuurlijk kunt u voor vragen bij ons terecht via [email protected] of telefonisch via 072-808 0179 (ma - vr |09:00 - 17:00 uur). Product beschadigd ontvangen neem dan na onvangst product binnen 48 uur contact met ons op.
Wat als mijn product niet op voorraad is?
Het kan altijd voorkomen dat een product niet op voorraad is. Dit wordt automatisch vermeld op onze website.
Kan ik de goederen komen afhalen?
Ja dat is uiteraard mogelijk. Neem van te voren even telefonisch 072-808 0179 contact met ons op.
14 dagen retourrecht
Niet tevreden met je bestelling? U heeft een bedenktijd van 14-dagen. Wij storten het geld zo snel mogelijk terug op je rekening. Op deze pagina vind je meer informatie over hoe het retourproces precies verloopt. Mocht je nog vragen hebben over Levering & Retour dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Stappen
Terechtgekomen in ons retourproces? Vervelend, maar niet lastig. Hieronder hebben we stap-voor-stap uitgeschreven hoe dit proces er voor u uitziet:
- Meld de producten retour via onderstaande link. Als controle vragen wij uw track & trace code van uw zending.
- Heeft u het product als palletzending ontvangen? Of geeft het retourportaal aan dat het pakket om andere reden niet aangemeld kan worden, neem dan contact met ons op via [email protected], dan plannen we een ophaalafspraak in.
- Print het verzendlabel uit en plak deze op de doos. Plak a.u.b. nooit de verzendlabel op de originele verpakking!
- Geef het pakket af bij het dichtstbijzijnde afleverpunt.
- Zodra wij het pakket ontvangen, wordt uw retour in behandeling genomen. De gemiddelde verwerkingstijd is ca. 5 werkdagen na ontvangst van de retour in ons magazijn.
U kunt uw retour aanmelden via onderstaande link:
https://www.retourneren.nl/quality-heating
Retourkosten
De retourkosten zijn:
Standaard pakket: 6,95 euro
Groot pakket: 15 euro (vanaf 90cm x 90cm x 90cm)
Palletzending: 55 euro (wanneer u artikel ook op pallet hebt ontvangen)
Retouren dienen te worden aangemeld in het retourportaal, zie bovenstaande stappen. Grote pakketten en palletzendingen kunnen niet in het portaal worden aangemeld. Neemt u in dat geval graag contact met ons op via [email protected] , dan plannen wij een ophaal-afspraak voor u in.
De retourkosten worden in mindering gebracht bij het crediteren van het aankoopbedrag van de retour.
Wanneer een deelvergoeding?
Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heeft u geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijg je van ons een deelvergoeding.
Hoe staat het met mijn retour?
Wil je weten wat de huidige status van je retour is? Begrijpelijk. Daarom houden we je altijd op de hoogte van de laatste status van je retour via een e-mail. Gemiddelde verwerkingstijd is ca. 5 werkdagen na ontvangst van de retour in ons magazijn.
Product defect, garantie?
Defecten zijn er om verholpen te worden. Ga naar de reparatie pagina.